Безкоштовно по Україні
Кошик
Ваш кошик порожній

Доставка та оплата

 
 

Доставка
 
 Доставка замовлених товарів по території України здійснюється компанією Нова Пошта.
 Доставка і страхування посилки сплачується покупцем.
На 5-й робочий день з моменту доставки в відділення посилка повертається продавцю
Нова Пошта - лідер експрес - доставки
«Нова Пошта»
 
Вартість доставки
 До Вашого найближчого відділення служби перевезень   по тарифам перевізника (від 30 грн)
 Самовивіз з магазину, м.Одеса   безкоштовно
 Самовивіз з магазину, м.Київ   безкоштовно
 Адресна доставка   по тарифам перевізника (від 40 грн)
 Вартість доставки за межи України    розраховується індивідуально

 * За умови: що проведена предоплата, вартість замовлення не більше 3000 грн, і вага посилки не перевищує 2 кг. Вартість розрахована на основі тарифів компанії  «Нова Пошта». При зміненні будь-якого з показників, вартість доставки може змінитися.

 

Оплата
 Оплата замовлень виконується  тільки в національній валюті одним із наступних способів: 
Накладений платіж
«Нова Пошта»
Готівковий розрахунок
(при самовивозі з магазину "Рибацький Рай" м.Одеса можливо провести оплату в касі магазину.)
Безготівковий розрахунок
(поповнення карткового або поточного рахунку ПриватБанку)
 З питань доставки і оплати звертайтесь до операторів інтернет-магазину (див. розділ  КОНТАКТИ)
 Бажаємо Вам приємних покупок. 

 

Ціни

В мережі магазинів "Рибацький Рай" і інтернет-магазині ціни однакові. Можливо ознайомитись з продукцією на сайті та купити її потім в магазині або навпаки.

 

Гарантії та повернення
 

 Перед відправкою, заказаний Вами товар ретельно перевіряється нашими працівниками. Замовлення підлягає страхуванню, вартість страхування включено в вартість доставки. Так що Ви можете бути спокійні за збереження замовлення.
 При пошкоджені або втрати вантажу матеріальну відповідальність несе служба доставки.
 Перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки рекомендуємо виконувати на місці — у відділенні служби доставки в Вашому місті.
 Зверніть увагу, що будь-які претензії по зовнішньому вигляду, якістю, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектації і кількості приймаються тільки при отриманні товару в поштовому відділенні. Отримав товар з поштового відділення, Ви підтверджуєте, що не маєте претензій до інтернет-магазину по всім вищезазначеним питанням.
  Якщо все ж таки у Вас є претензії до заказу, то Ви маєте право відмовитись від нього, написав відповідну заяву. Якщо Ви отримали замовлення з ознаками крадіжки або пошкоджень при транспортуванні, то обов'язково повідомте про це нам по телефону та оформіть відповідну заяву. Це надасть нам можливість законно розібратися з компанією перевізником і повторно відправити Вам замовлення не чекаючи на повернення пошкодженого замовлення.
 В нашому магазині надається гарантія на деякі види товарів (котушки TICA, екстримкамери, фонарі, автохолодильники), що підтверджує обов'язки щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на строк від 1 місяця до 1 року в залежності від сервісної політики виробника.

 

Умови повернення
 
  • якщо Ви з якихось причин незадоволені товаром, ми надаємо гарантію повернення коштів або обміну товару на інший; 
  • повернення товару без слідів використання може бути здійснений не пізніше 14 днів з дня отримання;
  • всі товари повинні бути в оригинальній упаковці і з збереженими ярликами;
  • для повернення коштів Вам також необхідно для возврата денег Вам также необходимо надати копії перших сторінок паспорта, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копію квитанції про сплату;
  • товари з ознаками використання не можуть бути повернені.

 

Гарантії та повернення не виконуються у наступних випадках:
 
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, попадання всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.